Saturday 20 May 2017

Dags för SIS 2017

Då var det den tiden på året igen: Stockholms Internationella Seriefestival.

Mängder med folk i dagarna två. Jag hoppade över festivalen förra året och jag ångrade det ganska snabbt. Dock hade jag för mycket jobb just då.

Nu är jobbsäsongen typ över (sommaren är alltid död) och det skall bli riktigt kul att åka. I år har jag inga som helt åtaganden. Självklart kommer jag hänga lite hos Albumförlaget och signera 1000 Ögon om någon är intresserad. Men mest kommer jag gå runt och titta och handla. Det finns alltid fina tryck, serier och annat.

Det roligaste är dock att träffa gamla vänner och sedan koppla av med en god drink (eller tre) på kvällen. Vi får se hur mina fötter tycker om detta dock. Jag har redan ganska ont...

No comments:

Post a Comment